Espai on poder compartir, mares i pares, una de les experiències més importants de la nostra vida: tenir un fill/a

Laura Gutman a Barcelona

laura4altaconlibros.jpgLaura Gutman, fundadora i directora de Crianza (Buenos Aires), terapeuta familiar, especialitzada en la atenció de mares i pares de nens/es petits/es i autora dels llibres “La Maternidad y el encuentro con la propia sombra“, “Puerperios y otras exploraciones del alma femenina” i “Crianza, violencias invisibles y addicciones“, impartirà un seminari titolat LA MATERNIDAD COMO CRISIS VITAL els dies 22, 23 i 24 de febrer de 2008 i una supervisió de casos el dia 25 a la Fundació Balmesiana (c/ Duran i Bas 9- barri Gòtic de Barcelona).

Està dirigit a totes aquelles persones interessades en reflexionar sobre elles mateixes i sobre el vincle amb els nens, tant des del punt de vista personal com professional, és a dir, des de metges, doules, llevadores, mestres, terapeutes fins a pares i mares i està permès assistir-hi amb nadons i nenes i nens petits, pels quals hi haurà dues cuidadores.

El temari és molt interessant ja que es basa en el contingut dels seus tres llibres, per la qual cosa, es parla des del fenòmen de la fusió emocional “mare-nadó”, el puerperi com a estat alterat de la consciència, el rol del pare, les doules, la violència, la criança, etc.

El preu és de 250€ (l’assistència de la parellad e criança és gratuïta) i per a formalitzar la inscripció s’ha d’omplir una fitxa d’inscripció a la mateixa pàgina de l’autora: Crianza.com

Si a algú li interessa que li envii el tríptic sencer que no dubti en demanar-m’ho! Només cal que m’indiqueu el vostre mail com a comentari o que m’envieu un correu a lesdoules@gmail.com

Comentarios en: "Laura Gutman a Barcelona" (6)

  1. Aviam si podeu enviar-me el tríptic!
    Gràcies!
    Tania

  2. lesdoules dijo:

    Quan vulguis Tània, però hauries de fer-me arribar el teu mail a lesdoules@gmail.com!
    Fins ara!

  3. les parelles paguen 125 e
    Us animo a anar-hi, segur que val la pena

    petonets

    gina

  4. Hola,
    m’interessaria tenir el tríptic, sobretot per saber horaris i temari, gràcies

  5. lesdoules dijo:

    Perdona Rocío però em vaig oblidar de demanar que m’enviéssiu el vostre mail a lesdoules@gmail.com. Si no, no tinc manera d’enviar-vos-el!
    Gràcies i disculpes!

  6. em podieu enviar triptic, sino estàs embarassada i no ets mare pots asistir igualment?

Responder

Nube de etiquetas

