Espai on poder compartir, mares i pares, una de les experiències més importants de la nostra vida: tenir un fill/a

Hem Estat Pares!

Aquest article serà el primer que escric al blog parlant de la meva vida personal.

Fa uns quants mesos, després de quedar-me embarassada, vaig decidir obrir aquest blog i pretenia donar-li continuïtat. De fet, vaig estar molts mesos escrivint més d’un article al dia. Però ara he perdut el ritme ja que, EL DIA 16 DE DESEMBRE DE 2007 VA NÉIXER EL NAEL CABALLERO TREMOLEDA , després de 38 hores d’intentar un part natural a Migjorn, vam acabar anant a l’hospital perquè el Nael s’havia encallat i a les 18h de la tarda va néixer un nen preciós amb 3 kilos i 700 grams i 52 centímetres!!nael2.jpg

Ha estat i està sent una experiència meravellosa tant el part com aquests primers mesos de puerperi. Tot i les dificultats, ja que: el part va ser amb espàtules i em van haver de fer una episiotomia de més de 15 punts i per tant vaig haver de fer llit quasi 10 dies; i les típiques dificultats de pares primerencs, no puc estar més agraïda a la vida!

Vull donar les gràcies més sinceres al Sergi per estar al meu costat com ha estat durant l’embaràs; per haver estat tant actiu durant el part (sense ell no ho hauria pogut fer); per haver-me acompanyat, estimat, ajudat, aguantat, permès, sostingut, recolzat… durant aquests primers dos mesos amb el Nael; per estimar-se tant i cuidar tant i tant bé al nostre fill i; en definitiva, per estimar-me tant sincerament com ho fa!

A més, vull agraïr especialment, l’ajuda de la Mercè, de l’Alidé, de la Maru i el Joan, de la Lola i el Xavier, l’Arianna, l’Àngels i la Juliana de Migjorn, la Gina… i tots i totes aquelles que m’heu fet suport en una experiència tant nova, profunda, trencadora, impressionant, difícil i preciosa com és tenir un fill!

Espero que a partir d’ara (que el Nael comença aser una miqueta més autònom), pugui, de tant en tant, anar compartint amb totes i tots la meva experiència com a mare i seguir compartint amb vosaltres les idees, les dificultats, les novetats etc.

Responder

Nube de etiquetas

