Espai on poder compartir, mares i pares, una de les experiències més importants de la nostra vida: tenir un fill/a

Aquest proper mes de novembre començarà, al barri de Gràcia de Barcelona, un grup-taller de recolzament a la maternitat. Serà un grup obert on es pugui parlar de temes que preocupen a les mares i als pares, especialment als novells, on ens poguem sentir còmodes amb els i les nostres nadons i ens poguem dedicar un parell d’hores a la setmana a nosaltres, al nostres cos, a les nostres emocions i a les dels nostres petits.

Es faràn exercicis de pospart i de relaxació, treballs per a gestionar el moviment emocional que provoca la maternitat, exercicis de contacte i massatge pels nadons i es parlarà de salut, de llibertat de moviment, i en general d’una criança respectuosa tant per la mare i el pare, com pel nadó.

El grup es farà els dijous d’11h a 13h
Per a més informació podeu trucar, demanant per Ari, al 629229224.

Comentarios en: "Grup de recolzament a la MATERNITAT" (3)

  1. Hola,

    Em podríeu dir si el grup de suport serà de lliure assistència? On sereu? Jo tinc tres nens; un de quatre anys, un altre de tres i una nena de quatre mesos. Aquest darrer part ha fet que emergissin totes les meves “ombres”. M’aniria molt bé poder-vos trobar.

    Montse

  2. Hola Montse,
    El grup, de moment serà de lliure assistència i ja parlarem de què s’ha d’aportar per poder portar professionals dels temes que ens interessen i per a altres gastos.
    Si em truques al 629229224 o em dones el teu mail en podem parlar.
    Gràcies,
    Ari

  3. HOLA ARI,

    m’agradaria com la montse que m’informèssis una mica d’on os trobeu, i que cal per venir ales xerrades.

    deixo el meu mail: laurasincro@hotmail.com

    Merci

Responder

Nube de etiquetas

