Espai on poder compartir, mares i pares, una de les experiències més importants de la nostra vida: tenir un fill/a

Dolor o plaer de part?

Fa uns quants dies que recordo contínuament el meu segon part. Diuen que quan fa nou mesos del neixament d’un nadó, tant la mare com el fill/a, fan una connexió emocional amb el mateix i això és exactament el que m’està passant.

Em miro l’Ainara i em sento profundament agraïda d’estar al seu costat i d’haver pogut viure amb ella una experiència tant absolutament meravellosa com va ser el seu part. Recordo la connexió que tenia amb ella, com em donava seguretat, com ens deixàvem arrossegar totes dues per les onades de les contraccions i sentia que, cada contracció m’acostava una miqueta més al seu cos. Com vaig disfrutar del moviment, de la força, de l’energia que corria pel meu cos, de l’emoció d’estar fent una cosa grandiosa i de la certesa que, amb el recolzament i l’amor del meu marit, de la Llevadora i de les quatre dones que sentien amb mi, tot aniria bé.

Fa uns dies, em van enviar un reportatge d’una cadena de televisió Americana on es parla de l’Orgasme durant el dolor de part i en veure i escoltar les dones que en parlen em van venir les ganes de compartir el meu propi part orgasmic.

Quan em vaig deixar portar pel dolor enlloc de lluitar-hi, quan vaig aconseguir fluïr amb cada contracció balancejant-me de quatre grapes i acompanyant-me amb la veu, greu i profunda, va arribar un moment en que el dolor es va transformar en un autèntic plaer. Entre contracció i contracció només volia que vingués la següent, que em tornés a transportar en aquell món d’èxtasi, on el descontrol era tant i tant agradable. Em sentia molt propera corporalment al meu marit, quasi com si estiguéssim fusionats i m’hi acostava i em fregava la cara amb les seves cames com si fós un gatet, i de fet em sentia així, com un animal suau, amorós però molt poderós.

Vaig disfrutar moltíssim fins que la meva ment, com no!, em va fer una mala passada, quan vaig sentir el desig d’empènyer vaig entrar a la por. Allò desconegut em va fer entrar a la por i aquí el part orgasmic es va acabar i van venir de nou, unes quantes contraccions doloroses fins que em van i em vaig convèncer que si que podia i ja es va acostar l’expulsiu que, tot i no ser tant fluït com la resta del part, va acabar de la millor manera, amb l’Ainara sobre meu, al meu menjador, totes dues despullades i envoltades de les persones que més m’estimo.

Doncs això, que tinc la sort de poder afirmar que vaig tenir un part orgasmic i animo a totes les dones a buscar la seva pròpia manera de parir, de poder decidir on, amb qui i com volen tenir els seus fills i filles i poder viure aquesta experiència única el més plenament possible.

Si us ve de gust, aqui teniu el reportatge!

Responder

Nube de etiquetas

